Elektronisk Arbejdsmiljømappe

ELEKTRONISK ARBEJDSMILJØMAPPE
(e-mappen)

Systemet vil via et login give medarbejderne adgang til alle jeres datablade og brugsanvisninger mv.. På den måde kan I et centralt sted fra ajourføre systemet således, at medarbejderne altid har adgang til de opdaterede ark.

Desuden kan I også lægge APV’erne på denne side, så medarbejderne har adgang til disse, ligesom I har mulighed for at ligge eventuelle kontaktlister ind og andet, som kunne tænkes at være brugbart for medarbejderne.

FÅ en “Ulykkeknap” (uden ekstra omkostning), hvor man via en formular nemt og hurtigt kan beskrive en ulykke, klikke på SEND, hvorefter den registreres i systemet. Samtidigt sendes der en mail til en angivet mailadresse på kontoret. Herved vil I få et effektivt system til at kunne håndtere ulykker på en effektiv måde.

FÅ en "ALARM-knap": Et klik og medarbejderen kan komme i kontakt med Politiet, Ambulance eller Kontoret.

Systemet laves så det er responsive, hvilket betyder, at siden kan ses og bruges fra en Computerskærm, IPAD eller Smartphone.

Vi står får at uploade filer og klargøre e-mappen, så det er klar til brug. I vil efterfølgende meget nemt kunne opdatere systemet eller lade os varetage denne del.

Ønsker du/I at høre mere, så kontakt os via formularen til højre eller via telefon.

#
#

Ønsker du at vide mere om E-mappen og dens muligheder samt få information om priser mv.?
KONTAKT os gerne for en Uforpligtende snak - vi sidder klar.

Telefon: +45 3696 0724
Mail: din@apvpartner.dk

Eller indsend en forespørgsel via formularen nedenfor: